Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 29 Feb 2024 16:07:35 +0200

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/01471 aadressile Harju maakond, Saku vald, Kajamaa küla, Kuninga 
(null) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: 1.5. Ehitusõigusi kinnistul kitsendavad 
riigitee, 11342 Saku-Tõdva tee, kaitsevöönd (30 m äärmise sõiduraja 
välimisest servast); raudtee, Tallinn-Lelle, kaitsevöönd (30 m äärmise 
rööpme teljest); kõrgepingeliini, 35kV AS-70, kaitsevööndiga (25 + 25 m 
liini teljest) ning piirab tee ääres kulgev sideliin, ELA094, kaitsevööndiga 
(1 + 1 m liinist). 6.2. Juurdepääsuks kinnistule riigiteelt, 11342 
Saku-Tõdva teelt, võtta tehnilised tingimused Transpordiametilt.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26903733>  (menetlus nr: 
416823), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 10.03.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister